Impulsem do zmiany logotypu Fundacji było podjęcie współpracy pomiędzy Stocznią Cesarską Development a Fundacją Społecznie Bezpieczni w październiku 2018 r. Celem współpracy jest realizacja projektów z zakresu ekonomii społecznej i rewitalizacji społecznej na terenie Stoczni Cesarskiej. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem była wigilia dla osób bezdomnych i potrzebujących w grudniu 2018 r. Kolejnym krokiem we współpracy jest otwarcie wiosną tego roku żurawia M3 dla zwiedzających. Zwiedzający będą mogli wejść i cieszyć się wyjątkowym widokiem, zmieniając tym samym żuraw w nową atrakcję dla mieszkańców i odwiedzających.
Motyw żurawia ma być integralną częścią nowego logotypu Fundacji. Prace zostaną ocenione przez komisję konkursową, w skład której wchodzą przedstawiciele Fundacji, Stoczni Cesarskiej Development, FRAG i WL4.
Na zwycięzcę czeka iPad, a dwa kolejne projekty wyróżnienie i mniejsza nagroda rzeczowa.
Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu dostępny jest na profilu Fundacji Społecznie Bezpieczni.
Powodzenia!